Δημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2010, 20:03
από OSRipper
Πολύ ωραίο προγραμματάκι για εξάσκηση στην c++. Φτιάξε και άλλα τέτοια χρήσιμα προγραμματάκια για να κάνεις εξάσκηση. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: