Δημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2010, 20:59
Αν δουλεύεις σε δικό σου υπολογιστή δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα απλά γράφεις το πρόγραμμα σου σε java το αποθηκεύεις με την κατάληξη .java απλά το όνομα του αρχείου xxxxxx.java πρέπει να είναι το ίδιο με το όνομα της κύριας κλάσης στο πρόγραμμα σου.