Δημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2010, 20:59
από OSRipper
Αν δουλεύεις σε δικό σου υπολογιστή δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα απλά γράφεις το πρόγραμμα σου σε java το αποθηκεύεις με την κατάληξη .java απλά το όνομα του αρχείου xxxxxx.java πρέπει να είναι το ίδιο με το όνομα της κύριας κλάσης στο πρόγραμμα σου.