Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2010, 02:39
Παιδιά χαίρομαι που βλέπω τέτοιες πρωτοβουλίες επί Ελληνικού εδάφους, και χαίρομαι ιδιαίτερα όταν αυτές προέρχονται από τον χώρο του Open Source. Κάτι θα προσπαθήσω να κάνω κ εγώ. Πολλά μπράβο και συγχαρητήρια για την διοργάνωση
