Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2010, 17:03
Καλησπέρα!Έχω ξεκινήσει να μαθαίνω την γλώσσα προγραμματισμού C και δεν έχω ενα πρόγραμμα να μου τρέχει τον κώδικα,μήπως ξέρει κάποιος κανα πρόγραμμα???Μήπως γίνεται να τρέξει μέσω του τερματικού?Ευχαριστώ!!