Δημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2010, 20:04
Δουλεύει τέλεια! Ευχαριστώ για μια φορά ακόμα
, με γλύτωσες από μια πολύωρη ανιαρή δουλειά ... ξεκαθαρίσματος του δίσκου. Να σε καλά

To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/