Δημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2010, 20:04
από c7p
Δουλεύει τέλεια! Ευχαριστώ για μια φορά ακόμα :bow: :bow: , με γλύτωσες από μια πολύωρη ανιαρή δουλειά ... ξεκαθαρίσματος του δίσκου. Να σε καλά :thumbup: :thumbup: