Δημοσιεύτηκε: 25 Δεκ 2010, 17:15
από kikirikou
Πολύ καλή ιδέα! Αρκεί να απομακρυνθεί από τον ηλίθιο πρήχτη συνδετήρα της μικρομαλακής.
Δεν έχω τις γνώσεις ούτε τον χρόνο για το τεχνικό κομμάτι, αλλά ευχαρίστως να βοηθήσω ως δοκιμαστής... Αρκεί να επιβεβαιώσεις ότι ΔΕΝ θα επεμβαίνει στα προσωπικά μου δεδομένα και ΔΕΝ θα ξέρει να κάνει format :!: :!: :?