Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2011, 21:31
the_eye έγραψε:Ακόμα μπορείς να βάλεις το ubuntu restricted πακέτο.
Περνιεται αυτοματα!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
the_eye έγραψε:Ακόμα μπορείς να βάλεις το ubuntu restricted πακέτο.