Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2011, 18:57
Μόλις δοκίμασα τη V2, μια χαρά δουλεύει! 
Τώρα σου μένει μονάχα να αντιμετωπίζεις τις περιπτώσεις που ο χρήστης αντί για νούμερα βάζει λέξεις, γιατί όπως είναι τώρα σε τέτοια περίπτωση μπαίνει σε infinite loop.
Α και κάτι ακόμα: στη γραμμή 70, εκεί που τυπώνεις το υπόλοιπο της διαίρεσης, το %g κάντο %d (μόνο για το remainder). Μπορείς να βάλεις τον gcc να σου υποδεικνύει τέτοιου είδους προειδοποιήσεις, με την επιλογή -Wall
π.χ. gcc -Wall calc.c
ΥΓ. Στη δικιά μου version 2 έχω κι εγώ ένα θεματάκι με το %... εκεί που το τυπώνω μέσα σε printf() πρέπει να γίνει %% ατί για % που είναι τώρα (γραμμές 80 και 126)
Τώρα σου μένει μονάχα να αντιμετωπίζεις τις περιπτώσεις που ο χρήστης αντί για νούμερα βάζει λέξεις, γιατί όπως είναι τώρα σε τέτοια περίπτωση μπαίνει σε infinite loop.
Α και κάτι ακόμα: στη γραμμή 70, εκεί που τυπώνεις το υπόλοιπο της διαίρεσης, το %g κάντο %d (μόνο για το remainder). Μπορείς να βάλεις τον gcc να σου υποδεικνύει τέτοιου είδους προειδοποιήσεις, με την επιλογή -Wall
π.χ. gcc -Wall calc.c
ΥΓ. Στη δικιά μου version 2 έχω κι εγώ ένα θεματάκι με το %... εκεί που το τυπώνω μέσα σε printf() πρέπει να γίνει %% ατί για % που είναι τώρα (γραμμές 80 και 126)