Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2011, 19:22
1)Το kati πάντα αντιπροσωπεύει την lista και ότι και να κάνεις πάνω του η lista δεν επηρεάζεται!
2)Οπότε μπορεί τα αντικείμενα από το kati να διαγράφονται αλλά τα αντικείμενα στην lista δεν παθαίνουν τίποτα.
3)Οπότε η συνάρτηση print() πρέπει να την βάλεις να τυπώνει το kati και όχι την lista που μέσα στο πρόγραμμα δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα!
2)Οπότε μπορεί τα αντικείμενα από το kati να διαγράφονται αλλά τα αντικείμενα στην lista δεν παθαίνουν τίποτα.
3)Οπότε η συνάρτηση print() πρέπει να την βάλεις να τυπώνει το kati και όχι την lista που μέσα στο πρόγραμμα δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα!