Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2011, 19:22
από Qdata
1)Το kati πάντα αντιπροσωπεύει την lista και ότι και να κάνεις πάνω του η lista δεν επηρεάζεται!
2)Οπότε μπορεί τα αντικείμενα από το kati να διαγράφονται αλλά τα αντικείμενα στην lista δεν παθαίνουν τίποτα.
3)Οπότε η συνάρτηση print() πρέπει να την βάλεις να τυπώνει το kati και όχι την lista που μέσα στο πρόγραμμα δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα! :)