Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2011, 12:42
από giorgos(1000)
Μπόρει κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι το Lazarus,εγώ κατάλαβα ότι είναι για ανάπτυξη εφαρμογών σε γλώσσα Pascal.
Και κάτι ακόμα,ποια είναι η διαφορά της Free Pascal από την Turbo Pascal;