Δημοσιεύτηκε: 01 Ιαν 2012, 04:35
από Star_Light
Επανήλθα !!!! Να ευχηθω αλλη μια φορα καλη χρονια τις καλύτερες ευχές με υγεία και ευτυχία για ολους σας !!!!
Το λοιπόν... καταρχην ευχαριστω για τις εκτενείς απαντήσεις @giannosfor & medigreek . Στο παρασύνθημα τωρα..τα βιντεάκια του φίλου μας εχω αρχισει να τα θεωρω και εγω λιγο μπερδεμένα για τον λογο οτι μπλέκει τα πράγματα λιγο στις μεταβλητές και χρησιμοποιεί άκυρα ονόματα εστω και για τα πολυ απλά εισαγωγικά πρώτα βιντεάκια που σκοπο έχουν να εξηγήσουν τι ειναι ενα αντικείμενο , τι μια κλάση , τι μια μέθοδος κτλπ.... παρολαυτα δεν εχω απαιτηση να μαθω ολη την Java απο τα δικα του βιντεο και μπραβο του για την δουλεια....γενικα ομως επειδη ειμαι και λιγο περιεργος στο διαβασμα εγω συγκεκριμενα εχω αρχισει να συνηθιζω στην ιδεα πως αν δεν συνδυασω 4-5 πηγες για να διαβασω κατι δεν προκειται να το καταλαβω!

παρακάτω πχ έχω ενα δικο μου παράδειγμα

Κώδικας: Επιλογή όλων

//-----------------------------------------------
public class Examples
{

public static void main(String args[])
{
Number number= new Number();
SubNumber number2= new SubNumber();

number.setOnDisplay();

number.value=5;

number.setOnDisplay();

number2.setOnDisplay();

}
//-------------------------------------------------------
public class Number {
public int value;

public Number()
{
value=3;

}
public void setOnDisplay()
{
System.out.println("There is a number: " + value);
}

}
//-------------------------------------------------------
public class SubNumber extends Number {

}
//-------------------------------------------------------



Δηλαδή η κλάση Number είναι ένα γενικό πρότυπο ενος αντικειμένου ... το value ειναι το χαρακτηριστικο του εκάστοτε
αντικειμένου που θα δημιουργώ εγω απο την main κτλπ κτλπ..... ενω η μέθοδος περιγράφει τι κανει αυτο το αντικείμενο...
εδω πχ εκτυπώνει την τιμή του. Το αντικείμενο εδω ειναι ένας ακέραιος αριθμός number.

απλα και ομορφα με τις ονομασίες :D