Δημοσιεύτηκε: 01 Ιαν 2012, 21:12
από Star_Light
pc_magas έγραψε:@Star_Light
Αυτό ακριβός. Μια κλάση (αντικείμενο) μπορεί να περιγράψει μια οντότητα η ΚΑΙ άνοια (πχ από έναν άνθρωπο έως την αγάπη ;) )
Πχ.Έστω μια κλάση όπου περιγράφει έναν άνθρωπο
Κώδικας: Επιλογή όλων

class Human
{
int numberofEyes=2;//Pli8os Matiwn
int numberOfHands=2;//Pli8os xeriwn

void talk()
{
System.out.println("Hello");
}


}


Oι μεταβλητές numberofEyes και numberOfHands είναι τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου (Ένας άνθρωπος έχει 2 μάτια και 2 χέρια). Μεταβλητές σαν τις numberOfEyes και numberOfHands ονομάζονται μεταβλητές στιγμιότυπου. Ενώ η συνάρτηση talk() δηλώνει μια ενέργεια που μπορεί να κάνεις ένας άνθρωπος (να μιλήσει). Οι συναρτήσεις αυτές ονομάζονται μέθοδοι.

Η συνάρτηση public static void main(String[] args) κάνει το αντικείμενο εκτελέσιμο.


Ναι ακριβώς η συνάρτηση talk() δηλωνει τι κάνει το αντικειμενο.... και η Java χειρίζεται τα πάντα ως αντικείμενα μιας και ειναι αντικειμενοστραφης γλωσσα... ακομη και τους ανθρωπους μας θεωρει αντικειμενα :( :D οπως στο παραδειγμα σου!!!!

@giannosfor θα δω πιο μετα προσεκτικα το παραδειγμα σου γιατι τωρα πρεπει να φυγω.... αλλα την νέα κλάση την έφτιαξα τελειως κενή για να καταλαβω το παραδειγμα με την κληρονομικότητα στην Java.