Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2012, 23:31
Α, να συμπληρώσω πως ο τρόπος με τον οποίο ψάχνει τα κενά τετράγωνα είναι με προσομοίωση μελλοντικών κινήσεων, τόσο των δικών του, όσο και του αντιπάλου του.
Δηλαδή, φτιάχνει έναν κλώνο του τρέχοντος πλέγματος και ξεκινάει στο 1ο κενό τετράγωνο με δική του κίνηση και το βαθμολογεί. Αν κερδίζει, πάει στο επόμενο κενό τετράγωνο (αυτό είναι λάθος βασικά, θα έπρεπε να σταματάει την προσομοίωση και να πηγαίνει να παίζει κανονικά την κίνηση... θα το φτιάξω σε επόμενη έκδοση). Αν δεν κερδίζει, παίρνει πίσω τη κίνησή του και παίζει με το σύμβολο του αντιπάλου να δει μήπως κερδίζει εκείνος. Σε αυτή την περίπτωση το βαθμολογεί και πάει στο επόμενο κενό τετράγωνο. Αλλιώς κοιτάει μήπως είναι τετράγωνο που πρέπει να του βάλει χαμηλή βαθμολογία, προκειμένου να γλιτώσει απειλή 2πλής τρίλιζας.
Αυτή η διαδικασία συνεχίζεται, μέχρι να μην υπάρχει άλλο κενό τετράγωνο. Οπότε ως κανονική κίνηση παίζει στο τετράγωνο με την υψηλότερη βαθμολογία από την προσομοίωση. Όταν έρθει η σειρά του να ξαναπαίξει, ξανακάνει την ίδια διαδικασία.
Δηλαδή, φτιάχνει έναν κλώνο του τρέχοντος πλέγματος και ξεκινάει στο 1ο κενό τετράγωνο με δική του κίνηση και το βαθμολογεί. Αν κερδίζει, πάει στο επόμενο κενό τετράγωνο (αυτό είναι λάθος βασικά, θα έπρεπε να σταματάει την προσομοίωση και να πηγαίνει να παίζει κανονικά την κίνηση... θα το φτιάξω σε επόμενη έκδοση). Αν δεν κερδίζει, παίρνει πίσω τη κίνησή του και παίζει με το σύμβολο του αντιπάλου να δει μήπως κερδίζει εκείνος. Σε αυτή την περίπτωση το βαθμολογεί και πάει στο επόμενο κενό τετράγωνο. Αλλιώς κοιτάει μήπως είναι τετράγωνο που πρέπει να του βάλει χαμηλή βαθμολογία, προκειμένου να γλιτώσει απειλή 2πλής τρίλιζας.
Αυτή η διαδικασία συνεχίζεται, μέχρι να μην υπάρχει άλλο κενό τετράγωνο. Οπότε ως κανονική κίνηση παίζει στο τετράγωνο με την υψηλότερη βαθμολογία από την προσομοίωση. Όταν έρθει η σειρά του να ξαναπαίξει, ξανακάνει την ίδια διαδικασία.