Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2012, 23:48
Καλά να πάθεις.

Ακριβώς τα ίδια πακέτα έχουμε εγκατεστημένα. Έκδοση ubuntu;
Ακριβώς τα ίδια πακέτα έχουμε εγκατεστημένα. Έκδοση ubuntu;
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/