Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2012, 04:02
migf1 έγραψε:Παλιο-insomnia, το έκανα copy & paste από εκεί όλο το σώμα του post, κι εκεί τα κόβει τα links.
Το έφτιαξα, thanks!
Oχι. Θες κατι και στο 2ο λινκ
αυτο της τεκμηρίωσης... καλα νταξει κουτουλας απο την κουραση και εσυ !
Κανε κανα τσιγαρακι και αντε να την πεσεις -.-