Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2012, 04:02
από Star_Light
migf1 έγραψε:Παλιο-insomnia, το έκανα copy & paste από εκεί όλο το σώμα του post, κι εκεί τα κόβει τα links.
Το έφτιαξα, thanks!


Oχι. Θες κατι και στο 2ο λινκ :lol: :lol:
αυτο της τεκμηρίωσης... καλα νταξει κουτουλας απο την κουραση και εσυ !
Κανε κανα τσιγαρακι και αντε να την πεσεις -.-