Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2012, 23:54
από migf1
Όχι, κάντο π.χ. με 5 χαρακτήρες τη φορά αν σε μπερδεύει το 64... η ουσία είναι να κάνεις συνεχώς realloc() το αρχικό c-string κάθε X χαρακτήρες, όσο συνεχίζει να σου πληκτρολογεί, μέχρι να σου πατήσει ENTER.