Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2012, 22:50
από pc_magas
@Star_Light
Ναι όλα δικά μου. Δες την αρχική μου δημισίευση. Εδώ το νήμα είναι για όσους θέλουν να συμμετέχουν στο developing. Ψήνεσαι?
@giannosfor
Αναδρομή είναι όταν μια συνάρτηση καλεί τον εαυτό της.