Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2012, 22:50
@Star_Light
Ναι όλα δικά μου. Δες την αρχική μου δημισίευση. Εδώ το νήμα είναι για όσους θέλουν να συμμετέχουν στο developing. Ψήνεσαι?
@giannosfor
Αναδρομή είναι όταν μια συνάρτηση καλεί τον εαυτό της.
Ναι όλα δικά μου. Δες την αρχική μου δημισίευση. Εδώ το νήμα είναι για όσους θέλουν να συμμετέχουν στο developing. Ψήνεσαι?
@giannosfor
Αναδρομή είναι όταν μια συνάρτηση καλεί τον εαυτό της.