Δημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2012, 11:40
Μήπως θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσουμε όλοι μαζί το βιβλίο απο την αρχή και σε κάθε κεφάλαιο αν έχουμε κάποια απόρροια ή
δεν μπορούμε να λύσουμε μια άσκηση θα την κάνουμε ποστ εδώ. Μηπως θα μας βοηθήσει στο να μην ασχολούμαστε αποσπασματικά;
δεν μπορούμε να λύσουμε μια άσκηση θα την κάνουμε ποστ εδώ. Μηπως θα μας βοηθήσει στο να μην ασχολούμαστε αποσπασματικά;