Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2012, 00:51
από giannosfor
@clepto αν θες να παραθέσω λίγα ακόμα ώστε να σε βοηθήσω να καταλάβεις τις κλάσεις .

Καταρχην δημιουργείς ένα αντικείμενο γράφοντας new και το όνομα της κλάσης αυτό σημαίνει ότι καταλαμβάνει χώρο στην μνήμη
και τo αρχικοποιεί.Πώς γίνεται αυτό.Με τους constructors.Τι είναι consrtuctor ,είναι μία μέθοδος στο όνομα της κλάσης όπου σε αυτή αναφέρεσαι
όταν αρχικοποιείς ένα αντικείμενο.Οι constructor είναι ένας τρόπος να περάσεις δεδομένα στο αντικείμενο σου που θα είναι όπως θα λέγαμε στη
θεωρία οι ιδιότητες του αντικειμένου σου.
Αυτό το πετυχαίνεις κάνοντας πολλαπλούς αν θες constructor που αυτό που αλλάζει είναι οι παράμετροι που δέχεται και εξυπηρετούν τους
σκοπούς σου.Ένας άλλος τρόπος είναι να αλλάξεις τα δεδομένα μετά τη δημιουργία του αντικειμένου σου με accessors δηλαδή μεθόδους που
αλλάζουν τις μεταβλητές του αντικειμένου σου ή με κατευθείαν αναφορά στις μεταβλητές αν είναι public δηλαδή έχουν όλοι πρόσβαση ή
άλλου τύπου που αφήνει να κάνεις ,αλλά δε είναι κάτι που θα το δεις συχνά.
Τώρα είδα στο παράδειγμα ότι περνάει στο constructor ένα αντικείμενο Point ,και αυτό γίνεται.
Όταν δεν υπάρχει constructor στη κλάση σου δημιουργείτε άλλα είναι κενός.