Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2012, 18:19
Μάλιστα, όχι απλά δεν το θυμόμουν, δεν το ήξερα καν! 
Μόλις δοκίμασα όμως με 2D και τελικά δεν χρειάζεται το παραπάνω....
Μόλις δοκίμασα όμως με 2D και τελικά δεν χρειάζεται το παραπάνω....
- Μορφοποιημένος Κώδικας: Επιλογή όλων
-
enum Piece { EMPTY=0, P, N, B, R, Q, K }; /* pawn, knight, bishop, rook, queen, king*/
enum Color { BL=0, WH };
typedef struct Square {
enum Piece piece;
enum Color color;
} Square;
int main( void )
{
Square board[8][8] = {
{ {R,BL}, {N,BL}, {B,BL}, {K,BL}, {Q,BL}, {B,BL}, {N,BL}, {R,BL} },
{ {P,BL}, {P,BL}, {P,BL}, {P,BL}, {P,BL}, {P,BL}, {P,BL}, {P,BL} },
{ {EMPTY,BL} },
{ {EMPTY,BL} },
{ {EMPTY,BL} },
{ {EMPTY,BL} },
{ {P,WH}, {P,WH}, {P,WH}, {P,WH}, {P,WH}, {P,WH}, {P,WH}, {P,WH} },
{ {R,WH}, {N,WH}, {B,WH}, {K,WH}, {Q,WH}, {B,WH}, {N,WH}, {R,WH} }
};