Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2012, 18:19
από migf1
Μάλιστα, όχι απλά δεν το θυμόμουν, δεν το ήξερα καν! ;)

Μόλις δοκίμασα όμως με 2D και τελικά δεν χρειάζεται το παραπάνω....

Μορφοποιημένος Κώδικας: Επιλογή όλων
enum Piece { EMPTY=0, P, N, B, R, Q, K };	/* pawn, knight, bishop, rook, queen, king*/
enum Color { BL=0, WH };

typedef struct Square {
enum Piece piece;
enum Color color;
} Square;

int main( void )
{
Square board[8][8] = {
{ {R,BL}, {N,BL}, {B,BL}, {K,BL}, {Q,BL}, {B,BL}, {N,BL}, {R,BL} },
{ {P,BL}, {P,BL}, {P,BL}, {P,BL}, {P,BL}, {P,BL}, {P,BL}, {P,BL} },
{ {EMPTY,BL} },
{ {EMPTY,BL} },
{ {EMPTY,BL} },
{ {EMPTY,BL} },
{ {P,WH}, {P,WH}, {P,WH}, {P,WH}, {P,WH}, {P,WH}, {P,WH}, {P,WH} },
{ {R,WH}, {N,WH}, {B,WH}, {K,WH}, {Q,WH}, {B,WH}, {N,WH}, {R,WH} }
};