Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2012, 21:33
από simosx
clepto έγραψε:στην περίπτωση μου έχω ένα παράθυρο μεγιστοποιημένο και μέσα σε αυτό το παράθυρο έχω διάφορα h/vbox και κάποια από αυτά θέλω να έχουν συγκεκριμένο μέγεθος π.χ. ένα hbox με κουμπιά...

πως μπορώ να το κάνω αυτό;


Προσθέτεις ένα GtkFixed (fixed). Το εικονίδιό του μοιάζει με τετράγωνο που έχει μέσα πολλές τελείες.
Στις ιδιότητες μπορείς να καθορίσεις το πλάτος, σε εικονοστοιχεία.