Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2012, 21:04
Αν κατάλαβα τι λες, η λογική του QtDesigner δεν είναι αυτή. Σε βοηθάει να σχεδιάσεις το GUI, όχι τη λογική του. Υπάρχουν αρκετά tutorials. Δες τη σελίδα του Qt. Το Documentation όλου του framework είναι πολύ καλό. Υπάρχει και το QtQuick αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει.
Προσωπικά, όταν (σπάνια πια) χρειάζομαι GUI προτιμώ να γράφω τον κώδικα με το χέρι. Η αίσθηση που έχω είναι ότι η διαφορά στο χρόνο δεν είναι ουσιαστική.
Προσωπικά, όταν (σπάνια πια) χρειάζομαι GUI προτιμώ να γράφω τον κώδικα με το χέρι. Η αίσθηση που έχω είναι ότι η διαφορά στο χρόνο δεν είναι ουσιαστική.