Δημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2012, 10:35
από evolgen
Το πρόγραμμα για το οποίο ήθελα να μετρήσω την κατανάλωση μνήμης δεν είναι ένα ενιαίο script. Στην πραγματικότητα είναι 2 scripts συνδεδεμένα (σε Perl και R), τα οποία καλούν 5-6 άλλα προγράμματα, από τα οποία λαμβάνουν πληροφορίες και συνεχίζουν την ανάλυση. Η περισσότερη ώρα λειτουργίας του προγράμματος και το μεγαλύτερο μέρος της μνήμης που καταναλώνεται οφείλεται στα εξωτερικά προγράμματα και όχι στα δικά μου scripts. Ήθελα να δω την κατανάλωση μνήμης από όλο το πακέτο των προγραμμάτων, όχι σε επίπεδο γραμμής κώδικα, αλλά τύπου μέγιστο ποσό μνήμης, ελάχιστο κλπ "χοντρά-χοντρά".