Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2012, 13:31
από simosx
redpower έγραψε:Είχες δίκαιο τελικά πιάνει με το 127.0.0.1 απλώς είχα ξεχάσει να κάνω start τον apache :problem:

Στην εγκατάσταση του πακέτου μου βγάζει αυτό το μύνημα
έγραψε:ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Τα ακόλουθα πακέτα δεν εξακριβώθηκαν!
όνομα πακέτου

Ξέρεις γιατί γίνεται αυτό?


Είναι θέμα ψηφιακής υπογραφής του πακέτου.
Πρέπει στις Πηγές λογισμικού να βάλεις το πιστοποιητικό (GPG) που χρησιμοποίησες για να υπογράψεις τα πακέτα σου.
Μιλάμε για το «δημόσιο κλειδί», όχι το ιδιωτικό (private).
Και θα αποδεχτεί μετά τα πακέτα.