Δημοσιεύτηκε: 24 Δεκ 2012, 18:58
από parenthesis
Βλέπω ότι εδώ έχουν δώσει μια πολύ καλή λύση για στρογγυλοποίηση στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε βοηθάει καθόλου;