Δημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2012, 13:54
Με ενδιαφέρει.
Δες και http://www.youtube.com/watch?v=19X0anqR_rM όπου μιλάει για Arduino + mk802 για να φτιάξει ρομποτάκι που το χειρίζεται κάποιος μέσω περιηγητή από το διαδίκτυο.
Πιστεύω ότι το ζεύγος Arduino + mk802 μπορεί να αντικατασταθεί με ένα Cubieboard.
Δες και http://www.youtube.com/watch?v=19X0anqR_rM όπου μιλάει για Arduino + mk802 για να φτιάξει ρομποτάκι που το χειρίζεται κάποιος μέσω περιηγητή από το διαδίκτυο.
Πιστεύω ότι το ζεύγος Arduino + mk802 μπορεί να αντικατασταθεί με ένα Cubieboard.