Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 00:27
lepidas έγραψε:οκ, να συμφωνησουμε στα υλικα που δεν υπαρχουν στην αποθηκη ωστε να τα παραγγειλω;
θελουμε 1 arduino και τη βαση με δυο σερβομηχανισμους εως τωρα.
τι αλλο θα χρειαστουμε; μηπως καποιο shield για το arduino;
Θα μπορούσαμε να παίρναμε ένα ethernet shield, αλλά όπως βλέπω από το link του the_eye μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας και χωρίς αυτό εφόσον όμως υπάρχει υπολογιστής (θέλει λίγο ακόμα ψάξιμο όμως γιατί το link είναι για windows μηχανήματα).
Από τη στιγμή που υπάρχει υπολογιστής και θα χρησιμοποιηθεί για την αποστολή της εικόνας της κάμερας (αν κατάλαβα καλά), δεν είναι απαραίτητο το shield.
Ωστόσο δεν ξέρω ποια υλοποίηση από τις δυο είναι πιο εύκολη
Ενημερώνω πάντως πως δεν έχω προηγούμενη εμπειρία με χειρισμό arduino μέσω web.