Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 05:04
από Learner
Σε Arch ναι δεν είναι εγκατεστημένο το lsb-release. Πρέπει να το εγκαταστήσεις χειροκίνητα. Ωστόσο το issue υπάρχει (όχι το issue.net) , δίνει μόνο το όνομα όμως.
Κώδικας: Επιλογή όλων
cat /etc/issue
και φυσικά η εντολή που ανέφερες.