Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2013, 18:33
από vagrale13
adem1 πολυ καλη ιδεα :thumbup:
Ilias95 μιας και εχεις χρονο και ασχοληθεις και βοηθησεις τον adem1, αν ειναι εφικτο, να προσθεσεις και καψιμο θερμιδων. Π.χ. αναλογα με την ασκηση και το βαρος καποιου, κλπ. να βγαινει το αποτελεσμα των θερμιδων.
Αν ειναι εφικτο, πες μου να σου στειλω σελιδες, να δεις παραδειγματα. Δεν υπαρχει τετοια εφαρμογη ανοιχτου κωδικα, οσο και αν εχω ψαξει... εκτος και αν δεν την εχω βρει :P