Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2013, 20:30
από xristosGR
Έχω windows8,κάνει;Ποια(ες) γλώσσα(ες) προγραμματισμού χρησιμοποιεί αυτό το πρόγραμμα;
Κάπως ''απλό'' μου φαίνεται (γραφικά κ.λ.π).