Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2013, 23:21
από evolgen
clepto έγραψε:Off topic:
για το deb ρώτα στο #ubuntu-app-devel μήπως ξέρουν

Off topic:
Ρώτησα κι εκεί αλλά τζίφος... :P