Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2013, 23:21
clepto έγραψε:Off topic:
για το deb ρώτα στο #ubuntu-app-devel μήπως ξέρουν
Off topic:
Ρώτησα κι εκεί αλλά τζίφος...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
clepto έγραψε:Off topic:
για το deb ρώτα στο #ubuntu-app-devel μήπως ξέρουν