Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2013, 16:56
Xμ, ευχαριστω για την παρατηρηση! Φαινεται καλο εργαλειακι δεν το γνωριζα!
υ.γ. δεν το αναφερα γιατι ηθελα τον τροπο να εισαγω οποιοδηποτε καινουριο ethertype ενος πρωτοκολλου οχι τοσο οτι με ενδιαφερει το type!
Ευχαριστω!
υ.γ. δεν το αναφερα γιατι ηθελα τον τροπο να εισαγω οποιοδηποτε καινουριο ethertype ενος πρωτοκολλου οχι τοσο οτι με ενδιαφερει το type!
Ευχαριστω!