Δημοσιεύτηκε: 19 Δεκ 2009, 19:21
από Red_Mario_91
Mission one accomplished.Εντάξει,διόρθωσα το πρόβλημα με τα ελληνικά :thumbup: ,αλλά η λύση που μου προτείνεις για το δεύτερο πρόβλημα δουλεύει ,όταν το πρόγραμμα είναι σε .py μορφή και όχι σε .exe που το έχω εγώ :cry: .Σε ευχαριστώ πάντως :bow: