Δημοσιεύτηκε: 19 Δεκ 2009, 19:21
Mission one accomplished.Εντάξει,διόρθωσα το πρόβλημα με τα ελληνικά
,αλλά η λύση που μου προτείνεις για το δεύτερο πρόβλημα δουλεύει ,όταν το πρόγραμμα είναι σε .py μορφή και όχι σε .exe που το έχω εγώ
.Σε ευχαριστώ πάντως 