Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2011, 16:16
από linuxs
Πρόταση...τι θα λέγατε να κατηγοριοποιήσουμε καπως τα θέματα? :/ Για παράδειγμα(αν θέλει) ο migf1 να δείνει ασκήσεις παω σε pointers, εγώ πάνω σε αρχεία κτλ -όχι απαραίτητα έτσι(παράδειγμα είπα)- ε? :/