Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2011, 03:12
				
				Star_Light έγραψε:Ελα @sokoban4ever φιλε μου με το φοβερο αβατάρ!!!
Λεω και εγω γιατι σκάλωσα.... Και εγω εκανα trace τον bubble sort![]()
απλα σου λεω κατι λιγο που μου διαφευγει ακομη ειναι οκ... εκανα trace τον αλγοριθμο
με χαρτι και μολυβι και πως τωρα εγω θα καταλαβω οτι ειναι εκθετικός ή τετραγωνικός.
Αν ρωταω πραγματα που θα μπορουσα να βρω με μια απλη αναζητηση οκ μην μου απαντήσετε
επειδη βλεπω πως καθε φορα μου παραθετεις αρθρα αλλα δεν εχω πολυ χρονο να τα κοιταξω καλα
γιατι ειναι και στα Αγγλικα και εχω ενα μικρο θεματακι με τα Αγγλικα.... να φανταστεις δεκεβρη δινω Λοουερ χαχαχα
με τα 16χρονα μαζι φιλε!!!! Θα γελάει ο κοσμος!
παντως
Ευχαριστω πολυ. Απλα ηθελα να μαθω λιγο τι σημαινει πολυπλοκοτητα.
P.S Βεβαια αυτο ισως βγαινει και με τα tips που μου ειπε και ο Τασος... Ν*Ν και ετσι.
Για σου φίλε μου Star_Light με το φοβερο γούστο
Λοιπόν το big O notation όπου το O βγαίνει από το "order of" (τάξης του) στα ελληνικά...
είναι το άνω κατώφλι της καμπύλης και δείχνει το πόσο μπορεί να φτάσει ο αλγόριθμος.
Αν έχουμε ένα αλγόριθμο και κάνει μόνο
- Κώδικας: Επιλογή όλων
 int greeting = "Hello";
printf("%d World\n",&greeting);
Αυτός έχει πολυπλοκότητα Ο(1) όπου στο άξονα
θα σχημάτιζε μια παράλληλη ευθεία διότι δεν έχει ρυθμό ανάπτυξης (έχει 0)
, πάντα θα κάνει ένα συγκεκριμένο χρόνο να ολοκληρωθεί (το συγκεκριμένο παράδειγμα θεωρητικά μόνο γιατι εξαρτάται από το μηχάνημα , το λειτουργικό και το φόρτο εργασίας του υπολογιστή...)
Ορίστε μια εικόνα με μερικές κλασικές καμπύλες που φένονται ποιές είναι με το μάτι (πέρα από την μέθοδο με την παράγωγο...)
