Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2010, 19:50
από privateer10
nikosal έγραψε:
privateer10 έγραψε:Δεν το αγόρασα διοτι η Cosmote δεν το περιελάμβανε στις υπο επιδότηση συσκευές της.


χμ... και εγώ από εκεί περιμένω επιδότηση... Δεν δίνει κανένα με maemo?


Το μοναδικό με maemo ειναι το Nokia N900 και απο όσο ξέρω δεν πρόκειται να το έχει η Cosmote...