Δημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2011, 13:14
από ALdaperan
clepto έγραψε:http://osarena.net/2010/10/what-is-root-and-why-you-should-do-it.html

έχει dual boot? 2.3.3 και htc sence 2.1 είναι διαφορετικές εκδόσεις έτσι;
δεν έχω htc για αυτό ρωτάω...
λογικά μπορείς να κοιτάξεις στο site της htc για να δεις ποια είναι η τελευταία έκδοση που υποστηρίζει το κινητό...
νομίζω ότι η htc δεν έχει βγάλει ακόμα την 2.3.4..τέλη ιουνίου κάπου διάβασα θα την βγάλει...

δεν ειναι dual boot . Το htc sense ειναι το gui που υπάρχει πάνω απο το android . Όπως στο ubuntu μπορεις να έχεις gnome,kde κλπ . Ετσι και στο android η htc βάζει περιβάλλον εργασίας το sense . H samsung μπορει να έχει κάτι άλλο και πάει λέγοντας..

Απο μια αναζήτηση στο google είδα οτι γενικα τα updates της htc αργουν πολύ να βγούνε (αν βγούνε κιόλας) και οι περισσότεροι χρήστες εγκαθιστούν απο μόνοι τους τις νέες εκδόσεις.. τώρα δε ξέρω κατα πόσο είναι ασφαλές κάτι τέτοιο γι αυτό ρωτάω κιόλας

Όσον αφορά το root τι με συμβουλευετε να κάνω ? είναι χρήσιμο ? Εσεις το έχετε κάνει ..?