Δημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2011, 17:56
Χμ... Δεν έχω διαβάσει και τις καλύτερες κριτικές, αν και το htc τηλέφωνό μου είναι πολύ καλό.
Γενικότερα, δεδομένου ότι προβλέπω να αγοράζουμε πολύ ταμπλέτα τους επόμενους μήνες ή 1-2 χρόνια, θα ήταν καλό να γράφαμε απόψεις από ταμπλέτες που ήδη έχουμε κανένα μήνα και έχουμε δοκιμάσει. Μικρές κριτικές. Γιατί από τα σάιτ και τις κριτικές των άλλων δεν βγάζεις και πολύ νόημα.
Γενικότερα, δεδομένου ότι προβλέπω να αγοράζουμε πολύ ταμπλέτα τους επόμενους μήνες ή 1-2 χρόνια, θα ήταν καλό να γράφαμε απόψεις από ταμπλέτες που ήδη έχουμε κανένα μήνα και έχουμε δοκιμάσει. Μικρές κριτικές. Γιατί από τα σάιτ και τις κριτικές των άλλων δεν βγάζεις και πολύ νόημα.