Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2011, 22:50
Star_Light έγραψε:stamatiou έγραψε:
Γιατί όμως να περάσει και από 2ο δίκτυο και να μην πάει στο τρίτο κατευθειαν;
Μα για να παει στο 3 ετσι οπως το παρουσιαζει πρεπει να περασει πρωτα απο το 2.
Δλδ περνα απο το δρομολογητη του 1 στου 2 και απο εκει στο 3;