Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2011, 22:50
από stamatiou
Star_Light έγραψε:
stamatiou έγραψε:
Γιατί όμως να περάσει και από 2ο δίκτυο και να μην πάει στο τρίτο κατευθειαν;


Μα για να παει στο 3 ετσι οπως το παρουσιαζει πρεπει να περασει πρωτα απο το 2.

Δλδ περνα απο το δρομολογητη του 1 στου 2 και απο εκει στο 3;