Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2010, 14:23
Nisok έγραψε:Σοβαρα αν καποιος πρεπει να προσβληθει απο το post ειναι οι κυβερνησεις μας και κανενας αλλος.
Καλα κανουν και μας σχολιαζουν.
+1
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
Nisok έγραψε:Σοβαρα αν καποιος πρεπει να προσβληθει απο το post ειναι οι κυβερνησεις μας και κανενας αλλος.
Καλα κανουν και μας σχολιαζουν.