Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2010, 14:23
από vagrale13
Nisok έγραψε:Σοβαρα αν καποιος πρεπει να προσβληθει απο το post ειναι οι κυβερνησεις μας και κανενας αλλος.
Καλα κανουν και μας σχολιαζουν.

+1