Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2010, 00:26
Α, διάβασα μερικά στο blog, εκνευρίστηκα και δε συνέχισα.
Και για να μην τα ρίχνουμε όλα στους κυβερνώντες, τους οποίους άλλωστε εμείς (ξανα)ψηφίζουμε. Αναρρωτηθήκατε γιατί?
Ένα μεγάλο ποσοστό των πολιτών έχει τον προσωπικό του βουλευτή! Πως έχει το γιατρό, το δικηγόρο, το λογιστή... Έτσι! Κι έτσι έχει μάθει να κάνει τη δουλειά του! Έτσι νομιμοποιεί παρανομίες, διορίζει τα παιδιά του κλπ. Γιατί τώρα?
Μία απάντηση είναι αυτό που ονομάζει μία φίλη μου "Κατοχικό σύνδρομο". Δηλαδή, ως Έλληνες ποτέ δεν ήμασταν ελεύθεροι! Άραβες, Τούρκοι, Γερμανοί, Δικτατορία. Έχει περάσει στο DNA μας κι έτσι λειτουργούμε! Ένα ιδιόμορφο στερητικό σύνδρομο. Μόλις χάσαμε τον εχθρό, πανικοβληθήκαμε, και ψάχναμε παντού τον εχθρό. Και φυσικά λειτουργήσαμε ως "κλέφτες" και "αρματωλοί". Πως να εξαπατήσουμε για να επιβιώσουμε! Νομίζω πως η κοπέλα έχει απόλυτο δίκιο!
Off topic:
Το διόρθωσα logari!
Και για να μην τα ρίχνουμε όλα στους κυβερνώντες, τους οποίους άλλωστε εμείς (ξανα)ψηφίζουμε. Αναρρωτηθήκατε γιατί?
Ένα μεγάλο ποσοστό των πολιτών έχει τον προσωπικό του βουλευτή! Πως έχει το γιατρό, το δικηγόρο, το λογιστή... Έτσι! Κι έτσι έχει μάθει να κάνει τη δουλειά του! Έτσι νομιμοποιεί παρανομίες, διορίζει τα παιδιά του κλπ. Γιατί τώρα?
Μία απάντηση είναι αυτό που ονομάζει μία φίλη μου "Κατοχικό σύνδρομο". Δηλαδή, ως Έλληνες ποτέ δεν ήμασταν ελεύθεροι! Άραβες, Τούρκοι, Γερμανοί, Δικτατορία. Έχει περάσει στο DNA μας κι έτσι λειτουργούμε! Ένα ιδιόμορφο στερητικό σύνδρομο. Μόλις χάσαμε τον εχθρό, πανικοβληθήκαμε, και ψάχναμε παντού τον εχθρό. Και φυσικά λειτουργήσαμε ως "κλέφτες" και "αρματωλοί". Πως να εξαπατήσουμε για να επιβιώσουμε! Νομίζω πως η κοπέλα έχει απόλυτο δίκιο!
Off topic:
Το διόρθωσα logari!