Δημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2010, 12:55
bootαρε κανονικα αλλα εκει που βγαζει το σημα του φεδορα δεν εμπαινε καν στο login....
@headless
λοιπον θα παραμεινω για λιγο στο ubuntu
@headless
λοιπον θα παραμεινω για λιγο στο ubuntu
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/