Δημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2010, 12:55
από jemadux
bootαρε κανονικα αλλα εκει που βγαζει το σημα του φεδορα δεν εμπαινε καν στο login....
@headless
λοιπον θα παραμεινω για λιγο στο ubuntu