Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2010, 21:53
από pkt
Καλησπέρα,

Το όνομά μου είναι Παντελής και τους τελευταίους μήνες υπηρετώ στη Ρόδο.
Θα με ενδιέφερε να γνωρίσω άτομα που ασχολούνται με τη διανομή Ubuntu
αλλά και το Linux / Ελεύθερο Λογισμικό γενικότερα και μένουν εδώ.

Στα Χανιά που κατοικώ μόνιμα, έχουμε το παρεάκι του Chania LUG που
έχει προσφέρει αρκετές ώρες διασκέδασης στα μέλη του οπότε ίσως
έχω κακομάθει λίγο :)

Θα μπορούσαμε άραγε να οργανώσουμε καμμιά συνάντηση "Γαλατών"
τώρα που ανοίγει και ο καιρός;

-Παντελής