Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2010, 00:46
από idomeneas
Η συζήτηση αυτή έχει κάποια αγκάθια. Ο κόσμος πρέπει να καθορίσει κάποιες έννοιες όπως είναι η ηθική. Δηλαδή δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος εδώ μεσα έχει την άποψη ότι πρέπει να λογοκρίνεται το διαδίκτυο. Αν την έχει τότε γιατί μπαίνει στο forum, αυτοκαταργείται έτσι. Επίσης η ιστορία του facebook είναι γνωστή για το φακέλωμα που δέχεται όποιος μπει. Σας θυμίζω κάτι που είχε ακουστεί για τον ιδρυτή αυτής της ιστορίας, που είχε δώσει όλα τα δεδομένα που ο κόσμος εισήγε στο facebook, σε εταιρείες στις Η.Π.Α. Έτσι λοιπόν κάποιος που γράφει πράγματα μέσα εκεί να ξέρει ότι αυτά που έχει βάλει έχουν σταλεί και σε πιθανούς μελλοντικούς εργοδότες του. Αυτό είναι αισχρό. Το ίδιο αισχρό είναι και ένα κράτος που ελέγχει το διαδίκτυο. Το ίδιο ανήθικος είναι ο σπασίκλας που είχε την ιδέα της και καλά εύρεσης παλιών φίλων μέσω facebook, με ένα δικτάτορα που ελέγχει σε τι ιστοσελίδες μπορεί κάποιος να μπει. Στο τέλος ας πω και το εξής : Δε νομίζω ότι χρειάζεται ο κόσμος το facebook για να βρει παλιούς φίλους, αφού ο ίδιος κόσμος έχει φίλους εκτός facebook, που τους συναντά κάθε μέρα, και δεν έχει χρόνο ούτε για ένα καλημέρα.