Δημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2010, 17:27
από pc_magas
Να το νέο του Ozzy:

Αλλά αν και πούλισε ακόμα απο τα μισά του προηγούμενου album παραμένει να έχει τις περισσότερες πωλήσεισ από τα υπόλοιπα συγκροτήματα. Ε είναιν απο τις παλίες καραβάνες!
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)