Δημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2010, 17:27
Να το νέο του Ozzy:
Αλλά αν και πούλισε ακόμα απο τα μισά του προηγούμενου album παραμένει να έχει τις περισσότερες πωλήσεισ από τα υπόλοιπα συγκροτήματα. Ε είναιν απο τις παλίες καραβάνες!

Αλλά αν και πούλισε ακόμα απο τα μισά του προηγούμενου album παραμένει να έχει τις περισσότερες πωλήσεισ από τα υπόλοιπα συγκροτήματα. Ε είναιν απο τις παλίες καραβάνες!