Δημοσιεύτηκε: 14 Αύγ 2010, 02:23
από roman
VI και gedit. Άμα είμαι κάπου με το τερματικό και θέλω να ανοίξω κάτι θα το ανοίξω με vi άμα είμαι στο dekstop και θέλω να αποθηκεύσω μια αράδα θα το κάνω με το gedit.
Και τα δύο χρήσιμα οπότε αν μπορούσα θα ψήφιζα και το gedit.