Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2011, 15:14
από Star_Light
Θεματα που δεν μπορω να λυσω δεν τα ακουμπαω.....

Και δεν μπορω να τα λυσω οχι επειδη ειμαι ανικανος αλλα επειδη εμπλεκονται πολλοι αλλοι

οι οποιοι αποκρυπτουν την ριζα. Το προβλημα το κτυπας στην ριζα για να εξαφανισθει για παντα.

ΓΝωμη μου ειναι ο καθενας να βρει τυπους που συνεργαζονται και να δουλεψει μαζι τους να προσφερει και να παρει.... παραλληλα να παρει και οσα περισσοτερα

εφοδια μπορει με δικια του προσωπικη σκληρη δουλεια αφηνοντας στην ακρη τα κουτσομπολια και τα ρουσφετια για να γινει πραγματικα ισχυροτερος ... Μεταξυ μας ουτε στον κλαδο της πληροφορικης υπαρχει αλληλεγγυη... τους λες οτι εχεις λινουξ

και σου λενε χεστηκαμε λογω κομπλεξ της ασχετοσυνης η της τεμπελιας τους.... εφοσον ολοι δουλευουν με γουιντοους και εσυ πρεπει με αυτα να δουλευεις

για να εισαι συμβατος.... ΕΓω με τετοιους συναδελφους δεν θα συνεργαστω κτλπ... καπως ετσι παει και στην πολιτικη... η πολιτικη ειναι βρωμικο παιχνιδι... δεν θελω να συμμετασχω.