Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2008, 10:51
Με τη αγορά του laptop πήρα και το πρόσθετο πακέτο εγγύησης ατυχήματος για 3 χρόνια (σκέφτηκα μωρό έχω στο σπίτι ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί). Αυτό όπως μου ανέφερε ο πωλητής σε καλύπτει εντός 3 ετών για 1 περιστατικό υγρού (π.χ. καφέ), 1 περιστατικό θράυσης (π.χ. πτώση), και 1 περιστατικό ηλεκτρισμού (π.χ. υπέρταση ΔΕΗ), δηλ. αν σου πέσει δύο φορές την δεύτερη φορά την πληρώνεις.
Με χαρά διαπίστωσα ότι στην πράξη έχουν αυτόν τον περιορισμό για να προστατευθούν από κάποιον που μπορεί να προκαλεί βλάβη ηθελημένα ή από ...λαλακία κάθε τρείς και λίγο, αλλά η πρόθεση / γραμμή της εταιρίας είναι να μην κάνουν χρήση και να σε καλύπτουν για περισσότερα του ενός ίδια περιστατικά προκειμένου να προστατέψουν και ικανοποιήσουν τον πελάτη!
Συγκεκριμένα πριν λίγο κάλεσα την τεχνική εξκυπηρέτηση της Dell Hellas. Ανέφερα ότι χύθηκε καφές, ότι έβγαλα το πληκτρολόγιο και το έπλυνα/στέγνωσα, και ότι τελικά το Tab συνεχίζει να μη δουλεύει. Μου απάντησαν ότι πολύ καλά έκανα (σημειώνω ότι άλλες εταιρίες θα απειλούσαν να σου κόψουν το κεφάλι, την εγγύηση, κλπ, αν βάλεις χέρι σε μηχάνημα με εγγύηση...), και με ενημέρωσαν ότι αύριο 9-5 θα μου παραδώσουν στον χώρο μου νέο πληκτρολόγιο δωρεάν. Ρώτησαν μάλιστα αν επιθυμώ τεχνικό να το εγκαταστήσει ή courier εφόσον μπορώ να το κάνω μόνος μου. Φυσικά απάντησα courier αφού ήδη το έβγαλα-έβαλα ακολουθόντας τις online εξαιρετικές οδηγίες όπου περιγράφεται με εικόνες πως μπορείς να κάνεις το μηχάνημα βίδες και να το ξαναδεσεις... Τέλος τους ανέφερα ότι προτιμάω να πληρώσω το πληκτρολόγιο (που υποθέτω ότι είναι φθηνό εξάρτημα) για να βαστήξω καβάντζα το1 περιστατικό υγρού της εγγύησης για μελλοντική ενδεχομένως σοβαρότερη περίπτωση. Τότε με εντυπωσίασαν λέγοντας μου ότι δεν ισχύει ο περιορισμός του 1 περιστατικού και ότι και να ξαναχυθεί το υγρό θα με καλύψουν κανονικότατα!
Τι άλλο να πω! Έχω μείνει άναυδος και εντυπωσιασμένος!
Προφανώς το σκεπτικό της Dell είναι: "Οι εγγυήσεις και το after-sale service είναι 1η προτεραιότητα και υπάρχει για να εξυπηρετεί, διευκολύνει, στηρίζει, τον πελάτη, για να έχει το κεφάλι του ήσυχο(!), και όχι για να βγάζουμε χρήμα, να του κάνουμε τη ζωή δύσκολη, να αμφισβητούμε τις προθέσεις του κλπ". Εξυπηρέτηση πελάτη επιπέδου Αμερικής και όχι Ουγκάντας που προσφέρουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες στην Ελλάδα.
ΜΠΑΡΑΒΟ ΣΤΗΝ DELL για την άψογη εξυπηρέτηση!!!
(και ελπίζω να μην με διαψεύσει στο μέλλον)
Με χαρά διαπίστωσα ότι στην πράξη έχουν αυτόν τον περιορισμό για να προστατευθούν από κάποιον που μπορεί να προκαλεί βλάβη ηθελημένα ή από ...λαλακία κάθε τρείς και λίγο, αλλά η πρόθεση / γραμμή της εταιρίας είναι να μην κάνουν χρήση και να σε καλύπτουν για περισσότερα του ενός ίδια περιστατικά προκειμένου να προστατέψουν και ικανοποιήσουν τον πελάτη!
Συγκεκριμένα πριν λίγο κάλεσα την τεχνική εξκυπηρέτηση της Dell Hellas. Ανέφερα ότι χύθηκε καφές, ότι έβγαλα το πληκτρολόγιο και το έπλυνα/στέγνωσα, και ότι τελικά το Tab συνεχίζει να μη δουλεύει. Μου απάντησαν ότι πολύ καλά έκανα (σημειώνω ότι άλλες εταιρίες θα απειλούσαν να σου κόψουν το κεφάλι, την εγγύηση, κλπ, αν βάλεις χέρι σε μηχάνημα με εγγύηση...), και με ενημέρωσαν ότι αύριο 9-5 θα μου παραδώσουν στον χώρο μου νέο πληκτρολόγιο δωρεάν. Ρώτησαν μάλιστα αν επιθυμώ τεχνικό να το εγκαταστήσει ή courier εφόσον μπορώ να το κάνω μόνος μου. Φυσικά απάντησα courier αφού ήδη το έβγαλα-έβαλα ακολουθόντας τις online εξαιρετικές οδηγίες όπου περιγράφεται με εικόνες πως μπορείς να κάνεις το μηχάνημα βίδες και να το ξαναδεσεις... Τέλος τους ανέφερα ότι προτιμάω να πληρώσω το πληκτρολόγιο (που υποθέτω ότι είναι φθηνό εξάρτημα) για να βαστήξω καβάντζα το1 περιστατικό υγρού της εγγύησης για μελλοντική ενδεχομένως σοβαρότερη περίπτωση. Τότε με εντυπωσίασαν λέγοντας μου ότι δεν ισχύει ο περιορισμός του 1 περιστατικού και ότι και να ξαναχυθεί το υγρό θα με καλύψουν κανονικότατα!
Τι άλλο να πω! Έχω μείνει άναυδος και εντυπωσιασμένος!
Προφανώς το σκεπτικό της Dell είναι: "Οι εγγυήσεις και το after-sale service είναι 1η προτεραιότητα και υπάρχει για να εξυπηρετεί, διευκολύνει, στηρίζει, τον πελάτη, για να έχει το κεφάλι του ήσυχο(!), και όχι για να βγάζουμε χρήμα, να του κάνουμε τη ζωή δύσκολη, να αμφισβητούμε τις προθέσεις του κλπ". Εξυπηρέτηση πελάτη επιπέδου Αμερικής και όχι Ουγκάντας που προσφέρουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες στην Ελλάδα.
ΜΠΑΡΑΒΟ ΣΤΗΝ DELL για την άψογη εξυπηρέτηση!!!
(και ελπίζω να μην με διαψεύσει στο μέλλον)