Δημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2011, 23:23
από xaris2335
Dimitris έγραψε:Διάβασα με προσοχή όλα όσα γράφηκαν. Στο ερώτημα:
Αλλά παιδεία σημαίνει να μην πετάω το σκουπίδι κάτω όχι επειδή το απαγορεύει ο νόμος, ούτε επειδή θα "μολύνω το περιβάλλον", αλλά επειδή συνειδητοποιώ ότι ο κόσμος αυτός είναι δανεισμένος από τις μελλοντικές γενειές, οι οποίες έχουν και αυτές δικαίωμα να ζήσουν τουλάχιστον το ίδιο καλά όσο έζησα και εγώ.

Αυτά εκ μέρους μου,

:bow: :bow: :bow:
ξέχασες να αναφέρεις την οδηγική παιδεία.
Εκεί που θα διαφωνήσω είναι στο σπάσιμο της τηλεόρασης, σε πληροφορώ ότι στο εξωτερικό η τηλεόραση έχει και εκπαιδευτικό εκτός απο ψυχαγωγικό χαρακτήρα, δες τα βιντεάκια και θα καταλάβεις.

Τηλεόραση για μηχανολόγους "και έχετε μερικούς στο φόρουμ σας" πληροφορικάριους,αρχιτέκτονες,κτλ. :thumbup: