Δημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2011, 23:23
Dimitris έγραψε:Διάβασα με προσοχή όλα όσα γράφηκαν. Στο ερώτημα:
Αλλά παιδεία σημαίνει να μην πετάω το σκουπίδι κάτω όχι επειδή το απαγορεύει ο νόμος, ούτε επειδή θα "μολύνω το περιβάλλον", αλλά επειδή συνειδητοποιώ ότι ο κόσμος αυτός είναι δανεισμένος από τις μελλοντικές γενειές, οι οποίες έχουν και αυτές δικαίωμα να ζήσουν τουλάχιστον το ίδιο καλά όσο έζησα και εγώ.
Αυτά εκ μέρους μου,
ξέχασες να αναφέρεις την οδηγική παιδεία.
Εκεί που θα διαφωνήσω είναι στο σπάσιμο της τηλεόρασης, σε πληροφορώ ότι στο εξωτερικό η τηλεόραση έχει και εκπαιδευτικό εκτός απο ψυχαγωγικό χαρακτήρα, δες τα βιντεάκια και θα καταλάβεις.
Τηλεόραση για μηχανολόγους "και έχετε μερικούς στο φόρουμ σας" πληροφορικάριους,αρχιτέκτονες,κτλ.