Δημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2011, 19:17
από xaris2335
όταν δεν υπάρχουν αρκετές εξαγωγές γεωργικών προϊόντων, πως να περιμένει κανείς ανάπτυξη σε αυτή τη χώρα.
Εικόνα
Εικόνα